Pre-rolls Packaging Metal in 2023

Cù u regula cambiatu, certi Stati ùn anu più bisognu di i latti resistenti à i zitelli per l'imballazione di pre-rotuli è a scatula di latta normale diventerà una tendenza in u futuru.CR Tin hà diverse latte resistenti à i zitelli è i latti normali per l'imballaggi pre-rotuli.À a fine di u 2022, CR Tin hà sviluppatu trè latte per imballaggi pre-rotuli per furmà un sistema di imballaggio metallicu pre-rolls.Trè novi scatuli di metalli diffarenti sò cum'è quì sottu.

Scatola di latta a cerniera di 2,36 pollici: funziona per i mini pre-rolls.Di solitu, imballa 3-6 mini pre-rotoli cù un paper butter.U radianu aumentendu più spaziu per u travagliu d'arte è purtendu sensu di bellezza, stampa fora è interna eleva u livellu di stu casu di stagnu, una dimensione di stagnu più chjuca adattandu u stilu di pacchettu convenientu, sti vantaghji sò custituiti da questa stagna calda in u mercatu.

Custodia in latta di 4,05 pollici: hè travagliatu per 4 à 7 pacchetti per .5 o .7 grammi pre-rolls in u mercatu.Strutture in trè pezzi chì facenu stu coperchio chì si apre facilmente, forma quadrata di stagno chì utilizeghja abbastanza u spaziu è senza perdite di spaziu extra, l'inseritu PS insertu chì cuntene sei pre-rotuli cù un liggeru stabile è cacciendu facilmente pre-rotoli, tutti questi caratteri facilitanu questu altu. -end cassa di stagno quadrata per imballaggi pre-rotuli in u mercatu.

Scatola di latta a cerniera di 4,35 "inch resistente à i zitelli: hè travagliatu per .5 o .7 grammi pre-rolls.A cuntrariu di a direzzione horizontale, sta scatula di latta resistente à i zitelli hè una versione verticale chì puderia esse speciale in u mercatu.A direzzione verticale aumentendu i caratteri unichi, a dimensione di stagnu compatta chì aumenta stu vantaghju potabile, a resistenza di i zitelli nascosta aumenta l'aspettu, a guarnizione di silicone è l'accessori di inserti metallici chì ottennu stu stagnu di riciclamentu ermeticu resistente à i zitelli, sti vantaghji sò custituiti da sta latta resistente à i zitelli di riciclamentu high-end. scatula in u mercatu.

Fora di sopratrè scatuli di metallu pre-rollu, Ci sò diverse scatuli metalliche per min, 0.3g, 0.5g, 0.7g o 1.0g prerolls in u nostru stock.CR Tin puderia furnisce diversi imballaggi per i vostri imballaggi pre-rolls è aduprà u so travagliu prufessiunale per risparmià più tempu è costu per u vostru imballaggio pre-rolls.

CRT10310312 (2)


Tempu di Postu: 10-Jan-2023