Catalogu di scatula di latta resistente à i zitelli.

CR Tin hè specializatu in u campu di scatula di stagno resistente à i zitelli chì tutti i scatuli di stagno ponu esse cuncepiti per a versione resistente à i zitelli da noi.Ùn ci hè micca una cumpagnia cum'è CR Tin chì hà un catalogu cumpletu di prudutti resistenti à i zitelli è a capacità di persunalizà qualsiasi versione di stagno resistente à i zitelli.Ci sò parechji meccanismi à prova di i zitelli è dimensioni di stagno certificati in a nostra cumpagnia, presentemu u catalogu per mostrà u nostru travagliu prufessiunale.
Versione di stagno resistente à i zitelli Gen1 - Press & Lift: hè una versione incernierata è una struttura esterna rotulata - hè a versione classica chì hà sviluppatu in 2018. U mudellu di stagnu dispunibule hè 65x45x20mm, 80x60x20mm, 100x60x20mm, 115x25x15x120mm, 1220mm.Questa versione di stagno pò esse sviluppata à a versione ermetica resistente à i zitelli chì deve aghjunghje un supportu di metallo è pezzi di silicone.

catalogu di scatula a prova di i zitelli (3)
catalogu di scatula di scatula a prova di i zitelli (7)
catalogu di scatula a prova di i zitelli (16)
catalogu di scatula a prova di i zitelli (8)
catalogu di scatula a prova di i zitelli (1)

Versione in stagno Gen2 resistente à i zitelli - Press & Lift: hè a versione incernierata sempre è rotulata à l'internu - hè a versione populari chì hè finita in 2019. A dimensione di travagliu hè 32x32x32mm, 75x60x18mm, 77x34x18mm, 105x65x20mm, 105x65x20mm, 108x108mm.Pò esse sviluppatu ancu a versione stagna resistente à i zitelli.

catalogu di scatula a prova di i zitelli (10)
catalogu di scatula a prova di i zitelli (4)
catalogu di scatula di scatula a prova di i zitelli (14)
catalogu di scatula di scatula a prova di i zitelli (2)
catalogu di scatula di scatula a prova di i zitelli (11)

Versione di stagno Gen3 resistente à i zitelli - Press&Turn: hè una latta CR tonda (press&turn) - hè a versione generale di stagno chì pò imballà ogni tipu di commestibili.A dimensione hè D78x30mm.

catalogu di scatula di scatula a prova di i zitelli (6)
catalogu di scatula a prova di i zitelli (12)

Versione di stagno Gen4 resistente à i zitelli - Press & Slide: questa hè una cassa di latta scorrevule cù un coperchiu internu è rotulatu fora di u fondu - hè cusì calda per l'imballaggio prerolls.A taglia disponibile hè 79x54x14mm, 96x60x14mm.Si pò esse migliuratu a versione airtight.

catalogu di scatula di scatula a prova di i zitelli (13)
catalogu di scatula a prova di i zitelli (9)

Versione di stagno resistente à i zitelli Gen5 - Press & Lift: hè una versione incernierata chì l'aspettu hè simile à a latta Gen1 CR, ma hè pensata per a versione CR ermetica chì pò risparmià più costu.A dimensione hè 95x60x20mm.

catalogu di scatula a prova di i zitelli (5)

Versione in stagno Gen6 resistente à i zitelli - Press & Lift: hè a versione incernierata cù struttura di trè pezzi - u corpu di stagnu compattu è liscio cù materiale duru per superà u mecanismu CR inestable.A taglia disponibile hè 75x55x25mm.

catalogu di scatula di scatula a prova di i zitelli (15)

Lattine resistenti à i zitelli Gen7 è Gen8 - Press & Lift appartenenu à a versione secreta di stagno CR chì ùn pò micca esse affissata è chì travaglia per l'altru cliente.U nostru sviluppu di novi stagni resistenti à i zitelli ponu travaglià per i nostri clienti solu s'ellu anu stu requisitu.
I sfarenti latti resistenti à i zitelli ponu esse truvati in u nostru catalogu è tutti appartenenu à materiali sustinibili (senza plastica) è certificati CR.Cumincià a vostra attività di stagno resistente à i zitelli serà più faciule è liscia cù u sviluppu di CR Tin.


Tempu di Postu: Aug-01-2022